Tuesday, November 20, 2012

Salah Kerw ?? Hurm :/

 
 

Aku terasa kecik hati la jugak , salah ke aku bwt gmbr kat atas nie .. Hurm , ada je benda yg xkne kt gmbr tuw . Aku nak kita jdi mcm dulu balik tak ada pecah belah . Aku nak tengok kwn2 aku hppy and jadi rapat mcm dlu blik . Tu je yg aku mintak sblom aku pergi . Nie adalah permintaan aku yg terakhir untuk korang . Aku nak pergi dalam keadaan tenang dan bahagia sebab sebelum nafas terakhir aku , aku nak tengok korang rapat balik . Yew , aku tau korang ada yg dah pakai tdung , tpy aku letak gmbar korg xpkai tdung . Aku xkesah korg nak delete gambar tu . Niat aku baik , aku nak kita semua jadi macam dulu . Aku sayang korang semua , aku dah anggap korang macam adik beradik aku . Aku mintak maaf kat korang byk2 ea . Assalammualaikum :) 

No comments:

Post a Comment

ME LOVE YOU